Saturday, April 3, 2010

Radio diblogku hilang

Macam manalah aku boleh terdetele radio online di blog aku ini. Menyesal... pada muka kau, Anne. Aku cuba cari semula tapi tidak jumpa. Macam mana ini? Tidak mengaplah, kalau aku ada kerajinan, aku akan cari semua radio online itu. Ohh, ya kalau sesiapa yang mahu mendengar radio online sila melayari http://internet-live-radio.blogspot.com, sementara blogku tiada radia online, aku juga mendengar radio di website itu. Aku tiada masa yang panjang untuk explore sebab aku sedang khusyuk melayan novelku. Masih belum siap aku mengeditnya, lambat sungguh. Argh, biar lambat asalkan selamat dan terbaik. Sekarang ini sudah jam 3.45 pagi, mata aku pun tidak boleh buka. Nampaknya esok sajalah aku menyambung kerjaku.
Aku masih di dalam keadaan terkejut di atas kepergian Arwah Din Beramboi...

No comments:

Post a Comment