Thursday, April 22, 2010

buka account untuk Izat dan Adik

Hari ini, satu jam aku habiskan masaku untuk membuka account Yahoo dan Facebook untuk anak-anak buahku. Izat telefonku minta tolong aku buatkan email dan facebook untuk dia. Dia kata, kawan-kawannya sudah ramai yang ada email dan FB. Yalah, dia pun sudah berumur 14tahun. Kesian pula aku pada anak buahku itu jadi aku bukalah account untuknya.
Adik pulak tidak menyuruhku tapi kalau aku tidak buat unfairlah pula dan tidak suka bersikap unfair pada anak-anak buahku. Dengan itu, aku bukalah satu account untuk Adik Izati. Aku masih belum puas mengedit manskrip. Hiss, tidak tahulah bila agaknya novelku itu hendak siap. Tidak mengapalah, aku tidak mungkin berputus asa, aku akan siapkan manuskrip itu secepat yang mungkin,insya-Allah.

No comments:

Post a Comment