Wednesday, January 27, 2010

Tiada apa yang best.


Hari ini, biasa saja. Aku lambat bangun lagi, huh! Lately, kepala ku sakit gila, mata pun layu aje tapi aku cuba tahankan. Tak pula aku mengadu pada mami, aku tak nak mami risau. Kadang-kadang aku rasakan yang aku sudah lali dengan kesakitan ini. Aku masih mengedit manskrip tanpa jemu. Bosan pun ada hari ni tapi aku cuba ceriakan hidupku.

Tadi, papa ada beli ink printer, mungkin hujung minggu ni aku akan print out dan minggu depan aku akan hantar manuskripku ke Buku Prima. Aku bersyukur sangat, Buku Prima mahukan manuskripku, memang aku minat sangat novel-novel dari Buku Prima.

Tadi, semasa aku sibuk menaip manuskripku, entah macam mana, aku tertekan number HP AK, sorry ya AK, anne tak sengaja. Oh ya, hari ni Appy, kawan rapatku balik ke Australia. Kalau diikutkan, aku mahu menghantarnya ke KLIA tapi aku tak ada kudrat. Aku tahu Appy faham dengan situasiku. Alah, aku yakin yang Appy terlalu faham dengan keadaanku. Sedih juga aku rasakan tapi kami akan bertemu lagi
Okeylah,aku mahu ke manuskripku semula. Ini saja untuk hari ini.



No comments:

Post a Comment