Tuesday, January 19, 2010

Aku demam!

Balik kelantan tiada yang berubah, angah masih sakit dan masih di hospital, aku sedih gila tgk keadaan angah. Sebelum ni, angah tak pernah sakit, seumur hidup angah memang angah tak pernah sakit. Dan, sekarang ni Angah sakit macam2 yg jadi. Selalunya angahlah yang jaga aku dan mami. Aku dan mami kan selalu sakit. Rumah ma jadi suram semenjak angah, sepupu2ku pun tak datang ke rumah ma, adalah yang salahnya itu tapi mereka tak mengaku kesalahan. So, balik ke kelantan tak lah semeriah dulu tapi aku balik ke kelantan pun nak tengok keadaan ma dan angah, itu saja.
Balik ke sana, aku tak sempat pun duduk lama kat rumah, pagi2 lagi aku pergi rumah Tok Ayah lepas tu pergi hospital tengok angah sampailah ke malam. Malam aku pergi rumah Tok Ayah.
Petang ahad tu aku dah rasa sakit2 kepala, flu dan batuk. Malam tu semakin teruk, pagi nak balik ke perak sesangatlah teruk. Sampai aje di rumah Abg Is kat Manjung, Perak, sakit kepala,flu dan batukku semakin teruk. Huh, ini yang membuat mataku berat semacam aje.
Pagi tadi, aku langsung tak boleh bangun, pukul 3 petang baru aku bangun makan nasi dan makan ubat. Pukul 4 barulah aku online.
Oklah ini saja cerita baru aku!

2 comments:

  1. Hahaha... Thanks ya!
    penangan Facebook mmg kuat dan cukup berkesan.

    ReplyDelete