Saturday, January 23, 2010

Bertukar lagi...

Emm, bukan segaja nak tukar-tukar gambar sebelah tu, aku memang nak gambar-gambar tu ada di layout aku ni. Yalah, sambil aku menambah post dan menengok blog aku ni, bolehlah aku tengok gambar orang-orang yang aku sayang. Tapi, malangnya kakak aku tak bagi. Yalah, aku ni kan sakit so dia takut kalau2 orang busuk hati aku ni tengok blog aku. Tapi aku rasa taklah, orang tu tak tahu aku ada blog dan FB dia pun aku dah detele.
Untuk menggantikan gambar orang-orang tersayangku, aku meletak gambar novel-novel kesayanganku. Novel-novel tu tak pernah aku jemu membacanya. Dah berulang-ulang kali aku membaca novel-novel itu. Okey jugak kan aku letak gambar-gambar tu.
Erm,kalau diikutkan plan Ira, dia nak keluar dengan aku dan Yatee tapi Yatee pulak buat spoi, dia adan kerja so tak keluarlah aku. Hari sabtu, macam hari lain, berkarya,berkarya dan berkarya tapi tak tahu bila novelku nak siap. Tak pellah, nanti siaplah novelku tu. Tolong doakan ek...
Okeylah, aku blah dulu. Wassalam.

No comments:

Post a Comment