Thursday, January 7, 2010

Bengang!!! Laptop ada problem

Janganlah rosak! semalam aku nak buat kerjaku. Tiba2 ira kata, "Kak anne, laptop xboleh bukalah." Argh, xboleh buka! Kenapa macam  tu pulak, tengah hari semalam aku buat kerjaku xde pape pun. Hiss, susahkan fikiran aku aje lah. Janganlah rosak, banyak manuskripku dalam lap top tu. Aku pulak memang xbuat back up. Entahlah, aku ni dari kolej lagi tak ambil kisah hal back up, bukannya aku tak tahu tapi aku ambil remeh aje hal back up ni. Mintak2 lah laptop tu xde pape. 

Memang laptop tu xboleh rosak. Banyak sangat manuskrip aku dalam laptop 2. Kalau... rosakkkk..............  hisss........ xkanlah cuma ada problem aje! Aku tak nak fikir yang buruk hal laptop tu. Kalau aku fikir laptop tu rosak haru biru hidup aku. Harap2 xde pape! 

4 comments:

  1. Salam

    Alahai kesiannya Anne. sebab itu akak selalu ambil langkah2 keselamatan. Apa2 aja yang penting elok di savekan ke device lain.

    Akak pernah kena. Kes assignment yang dah hampir siap.Tiba2 laptop buat hal. Nasib baik dah save ke pendrive.

    Selamat maju jaya untuk Anne. Semoga tabah selalu. Moga ketemu lagi ya!

    ReplyDelete
  2. Salam..Akak!

    Akak bernasib baiklah tapi x. Sampai skrg laptop anne xleh buka lagi. Org nk repair pun xdtg2 lg.Dah lah ada publishtion da mintak manuskrip tu..
    Lain kali anne akan lebih berhati2

    Terima kasih, Akak!
    Ya, nanti pasti kita akan ditemukan diatas arahan yg ESA!

    ReplyDelete
  3. Salam Anne,

    Ya, ya betul tu mcm WL kata. Teringat time lily juga kehilangan salinan sinopsis yg dah siap utk di emel ke AVA. Menangis juga waktu tu. Sebabnya utk buat lagi mungkin takkan sama dgn yg hasil yg pertama. Jadi hati2lah lain kali. :)

    ~Putri Lily~

    ReplyDelete
  4. tumpang simpati dengan anne. dah pernah mengalaminya dan sekarang dah belajar buat 2-3 back-up. hehehe...kena belajar buat back-up anne. kalau tak 'sakit' kita nanti..

    ReplyDelete