Tuesday, January 5, 2010

Ternyata masih banyak yg perlu aku belajar

Bila tengok balik kesemuanya manuskripku, memanglah banyak yang salah. Yang kelakarnya, aku pun tak faham apa yang aku tulis. Hiss, malu sungguh! Yalah, dulu di kolej ambil couse admin manalah aku tahu selok belok dalam penulisan. Aku belajar sastera pun di peringkat SPM saja. Di kolej ada masanya aku buat cerpen, itupun kalau tak ada assigment dan kalau Yatee tak ada plan nak melepak mana2. 

Apa yang aku dapat di bengkel penulisan AVA memang cukup berkesan. Kini aku tahu apa yang patut ada di bab2 dalam novelku. Dan, apa yang Puan Nisah berikan  cukup berkesan padaku. Semangat sungguh aku untuk siapkan manuskripku. Terima Kasih AVA dan Puan Nisah!

Okaylah, ini saja yang aku dapat coretkan di blogku ini pada hari ini.

No comments:

Post a Comment