Wednesday, March 31, 2010

SEBUAH LAGENDA CINTA

Adaptasi dari sebuah novel terlaris Malaysia. SEBUAH LAGENDA CINTA TERHEBAT MUSIM INI. Filem yang pasti akan merobek setiap perasaan penonton. Empat jiwa dengan empat rahsia cinta. Merungkai rahang...



Memang dah lama sangat aku tunggu film ni, novelnya da berpuluh-puluh kali aku baca. Mesti gempak giler cerita ni.

sinopsis Novel Lagenda Budak Setan



asyah & Ayu- Azmi dan Ayu-Kasyah , Ayu dan Katerina......

membuat jiwa, meruntun perasaan, mengundang ceria
segala suka duka terhimpun di sini
adakah senyum yang tercipta atau airmata kesudahannya
hanya Tuhan yang menentukan segalanya.

Lebih satu dekad kasyah mencipta cinta
dari lelaki yang tidak pernah kenal erti kasih sayang
dia menjadi pencipta agung
dia tabah mengharungi apa saja ..
demi sumpah mencintai Ayu sehingga ke akhir hayat......


meruntun hatikan sinopsis dia, rugi korang tak beli.

komen aku tentang novel ini, sememangnya novel cinta yang sedih.Bab yang aku paling sedih apabila kasyah dalam dilema sama ada Ayu atau Katerina yang jadi pilihan . Aku nak beritahu, majoriti novel ahadiat akashah mmg meleleh airmata kalau membaca. Aku sanggup bersengkang mata membaca novel mamat ini. Semakin aku membaca, semakin nak tahu apa klimaks dan kesudahan cerita. Sememangnya mamat ini memang dapat menyelami hati para pembaca yang sememangnya mudah tersentuh dengan genre-genre novel cinta yang macam ini.Aku tak boleh komen lebih.Apa pun aku sarankan korang semua beli dulu kalau nak tahu kebenarannya.

No comments:

Post a Comment