Friday, March 19, 2010

Dah balik Subang

Dah balik Subang, on da way blk subang drop dekat Cameron Highlands dalam 3 jam, huh, perjalanan yang sangat adventure... dah sampai subang bermakna dunia karyaku sudah bermula, seminggu rest dan kini ada semangat baru!
Huh, ke Cameron Highlands memang gila ar, jalannya macam ular, bengkang-bengkok sungguh jalannya, sudah lah aku rasa tidak sihat. Rugi aje pergi dengan kepala yang sakit. Aku bagaikan mahu menyumpah macam tidak mahu lagi pergi ke Cameron Highlands, cukuplah sekali, at least aku sudah kenal bukit tinggi yang cantik dan sejuk itu. Memanglah tempat tuu cantik sangat tapi tidak berbaloi. Sampaikan ke saat ini aku terasa sakit kepala dan muntah-muntah.
Oh ya, AF sudah bermula dan aktivi menonton af setiap malam minggu dimasukkan di scheduleku. Aku bukanlah fanatik sangat tapi sekadar mahu meriahkan suasana.
Okeylah aku tidak larat lagi mahu menulis dengan panjang lebar. Sekarang ni, aku mahu rest dan tidur!!!

No comments:

Post a Comment