Thursday, March 11, 2010

Balik kelantan

cuti sekolah datang lagi... so aku balik Rantau Panjang, seminggu, lama juga tu. Dan, seminggu jugalah aku tidak berbloger so banyak jugalah aku akan tertinggal post. Dan juga seminggu jugalah aku tidak berkarya. Akub balik ke sana untuk bercuti dan berehatkan minda. Lagipun, aku mahu berjumpa dengan ma dan angah! Walaupun setiap hari aku menalifon ma dan angah, rindu itu tetap ada dan kerisauan tidak akan hilang jikalau aku tidak melihat mereka dengan mataku.
Nampak gayanya, tak dapatlah aku ke pesta buku minggu depan. Kalau aku ada kesempatan waktu aku akan pergi tapi tak tahulah. Takut-takut kalau aku lama di sana tapi aku cuba untu ke sana, itupun kalau ada luang.
Pada Kawan2 jangan lupa ke pesta buku di PWTC. Belilah buku, novel,majalah dan apa-apa yang berkaitan dengan membaca. Beli sebanyak mana yang boleh. Tidak rugi kalau membeli buku. tapi rugi kalau beli tapi tak baca.
So, pada semua cintailah buku!!!

2 comments:

  1. Salam kenal,

    Selamat balik kampung ye!!..
    sy pun berjiran jer ngan kelantamn.. dok sempadan tu... Besut.. ehehehhe

    ReplyDelete
  2. HI, SLM PRKENALAN...
    Terima kasih, dah blk subang pun...
    ore besut tapi kecek klate deh...

    ReplyDelete