Friday, March 5, 2010

Selamat Hari Jadi Mami


Hari ini, hari ulangtahun mamiku... Happy birthday my mami... smg pjg umur, murah rezeki, bahagia disamping papa, anak2& cucu2. Yang paling penting, semoga mami sihat dan lebih sihat.Tak nak tgk mami sakit lagi. TIMAH HASSAN insan yang paling kusayangi dan mamiku paling penting dalam hidupku. Aku sayang mami!!!

Aku sentiasa berdoa agar mami sihat dan bahagia selalu. Kasih sayang mami tiada tandingan, aku akan lemah jikalau mami tiada di sisiku. Mami insan yang amat berharga dan terlalu istimerwa untukku. Aku tak mungkin tenang jikalau mami tiada. Bagiku, mami semangatku dan mami lilin yang amat mahal untukku.

Aku mahu mami sentiasa sihat dan bahagia.

Mami amat penting bagiku. Tiada siapa yang dapat pisahkan mami dariku selain ALLAH. Aku sayang mami sangat2. Mami matahari di siang hariku dan mami adalah bulan pada malamku. Kasih sayangku kepada mami tiada perhujungnya.

Setiap kali aku dengan lagu You're my Everything dari Santa Esmeralda, setiap kali itulah aku terkenangkan mami ku...

No comments:

Post a Comment