Sunday, May 9, 2010

Sekali internet rosak

Dsl modem internet ROSAK so tak boleh nk access internet... wuawuawua!!! TMnet cepat replace modem baru... i want a new, advanced n good modem!!!

Hendak marahlah juga aku dengan keadaan ini. Dari minggu lepas lagi pelmacam-macam masalah yang ada di rumah yang melibatkan alam maya. Tension sungguh! Aku tidak boleh mengupdatekan blogku ini. Kalau lama-lama tidak update gerenti aku akan malas hendak mengupdatekan blog ini. Kalau ada yang follow blogku ini, aku hendak bagitahu yang aku tidak boleh access internet dan aku tidak ada mood. Mood aku hilang secara tiba-tiba.
Okeylah, setakat ini sahajalah bye ;)

2 comments:

  1. anne...ko join contest kat http://viruspadu.blogspot.com.

    contest menang router...

    good luck... due date 13 june...
    sempat lg tuh...

    good luck my dear kazen...

    ReplyDelete
  2. hot momma, aku mmg da ada router, dgn router aku rosak.. kena sambar petir...
    Thx, kazen

    ReplyDelete