Saturday, May 15, 2010

Sabtu yang sepi

Bosan! Bosan! Bosan! Hanya aku dan mami sahaja di rumah. Kak Nur sefamilynya balik rumah mak mertua,Ira dan Ijan pergi hospital, Ili ke Bangi untuk cari rumah sewanya dan papa tidak dapat dikesan.
Rumah tiada orang apa lagi... melayan mata yang mengantuk ni lah... aku tidur tidak ingat dunia. Aku bangun selepas mami puas mengejutku so terpaksalah aku bangun, sorry ya mata... Aku turun makan sambil menonton television. Masa orang tiada di rumah ni, tiada pulak cerita yang best. Semua chancel aku tekan tapi tidak ada satu pun yang menarik perhatianku. Lantas itu, aku meninggalkan sahaja ruang menonton television dan aku ke PC ku. Aku mahu memain The sims, sudah lama aku tidak melayan game itu. Aku memain The sims dengan leka sekali. Puas hatiku.
Sesudah puas melayan watak di game itu, aku melayan pulak watak di manuskripku.Aku leka dengan manuskripku dan terus leka bagaikan berada di alam khayalan.

No comments:

Post a Comment