Wednesday, May 5, 2010

PC tidak ada

Aku baru sahaja bersemangat gila hendak mengupdatekan manuskripku tapi PC aku pulak ada orang mahu ambil, hendak pertukaran hard disk. Biasalah. Mahu atau tidak aku biarkan sahaja. Nasib baiklah siang tadi masaku banyak di manuskrip, Fb aku layan pada pukul 3.45, itupun disebabkan Yatee yang buka topik di wallku dan selebihnya masaku bersantai bersama manuskripku.
Emm,bosannya aku malam ini, apalah hendak buat. Aku tengok TV sajalah. Selepas mami solat isyak dan baca yassin, aku temankan mami dan berbual bersama mami. Aku tidak buat apa-apa selain membaca novel yang belum aku habiskannya. Malam ini tidur awallah aku, yalah tidak ada yang hendak dibuat.
Rizal ada hubungiku, mahu atau tidak aku melayan sekadar membuang kebosanan yang singgah sebentar dalam hidupku ini. Kebosanan wujud kerana PC aku tiada, hidupku sememangnya bersama PC. Aku dapat rasakan kalaulah PC tiada bersamaku mendungnya hidupku ini dan aku rasa dengan kewujudan PC dalam hidupku membolehkan aku melakukan apa sahaja yang aku ingini.
Huh, PC cepatlah pulang!

No comments:

Post a Comment