Wednesday, May 12, 2010

Aku dan The Sims



Jangan bagi aku bermaingame The sims. Kalau aku sudah buka game itu, hui tidak ingat dunia, yalah leka dengan dunia The Sims. Aku cukup obses dengan The Sims, bila sudah layan game itu apa yang sepatutnya aku fikir mahupun kerja yang harus aku buat memang tidak teringat dah. Kalau siapa yang tidak minat ataupun tidak tahu main game itu memang sesangat rugi.
The Sims buat aku hayal dengan dunia kartunnya yang cukup menarik. Tension aku akan hilang serta merta kalau game itu yang kulayan. Dari zaman remaja lagi, aku suka sangat main game itu, sampaikan adik beradikku menghadiahkan CD The Sims di hari jadiku. Semasa aku mula-mula pandai main game itu hui, rela tidak tidur. Lagi-lagi PC di dalam bilikku, tidak ingat dunia main tapi aku pandai manage kan masa tidaklah aku main game sampai lupa tugasku. Aku akan selesaikan segala tugasanku dan selepas itu barulah aku memain The Sims. Lagi-lagi sakarang ini kan aku mahu jadi penulis yang terhebat... hahahaha hebat ke? Insya Allah aku akan hebatkan diriku ini. Aku akan siapkan 3 bab dahulu dan selepas itu baru aku melayan orang-orang yang ada di dunia The Simsku itu.
Aku tenang dengan game The Simsku itu. Tidak sah kalau aku tidak main game itu dan aku akan cari masa untuk luangkan masaku bersama dunia The Simsku itu. Pada sesispa yang tidak pernah cuba main game itu, cubalah main mesti akan jatuh cinta pada game yang cukup berhantu itu.

2 comments: