Wednesday, May 26, 2010

Berjumpa Ayang

Berjumpa Ayang. Tidak pun merancang, masa Ym dengan Yatee tiba-tiba dia beritahu padaku yg dia mahu mengambilku dan berjumpa dengan Ayang pada malam ini dan aku turut sahaja. Memanglah aku mahu berjumpa dengan Ayang sebelum dia berkahwin dan aku ingin menghadiahkan sesuatu padanya.

Yatee pun mahu berjumpa Ayang. Set kami akan pergi untuk berjumpa Ayang di Bangi. Yatee tidak tahu jalan ke Bangi dan aku tahulah juga disebabkan adikku belajar di sana. Ooh, aku akan jadi Co- pilot malam ini Bangi, boleh ke?

Salwana juga turut serta. Sa tunggu kami di depan Summit. Sa biasalah tidak boleh lari dengan boy friendnya. Kami ber6 ke Bangi. Hui, jalan ke rumah sepupu Ayang tidaklah ku tahu. Aku bukannya pandai sangat di area Bangi. Lagi-lagi pada waktu malam, tidak jumpa rasanya kalau kami mencari rumah sepupu Ayang. Akhirnya kami membuat keputusan yang kami hanya bertemu di Sate Kajang sahaja. Itu yang paling mudah untuk kami berjumpa.

Pukul 10.15pm ayang sudah sampai di Hj Samuri hanya 10minit lambat dari kami. Kami makan dan berbual. Aku kurang selesa, yalah ada lelaki yang aku tidak kenal, aku bukannya suka sangat berjumpa dengan lelaki yang aku tidak kenal.

Selesai makan, kami terus beredar dari banggunan Hj Samuri ini dan kami menghantar Ayang ke rumah sepupunya. Salam dan berpelukkan itu menandakan yang kami mengakhiri pertemuaan di malam ini. Aku menghadiahkan balang dari ikea untuk Ayang sebagai tanda tahniah, dia akan berkahwin tidak lama nanti.

Gambar sebagai kenangan


No comments:

Post a Comment