Thursday, May 6, 2010

Nak beli sandal


Hari Ahad minggu lepas, aku dan adik beradikku out thing ke OU. Memang sudah lama sangat aku tidak berwindow shopping. Tidak ada plan pun hendak follow dia orang keluar bershopping, yalah aku rasa tidak larat lagi hendak berjalan jauh tapi bosan juga setiap hari duduk umah aje. Apa salahnya kalau aku ikut sama. Aku mahu ikut ke OU dan kali ini aku hendak berjalan. Selalunya aku hanya melepakkan diri di MPH tapi kali ini aku mahu brjalan bersama adik-beradikku. Masa inilah aku hendak berexercise.
Aku cari sandal, dah 2 bulan aku tidak membeli sandal, beli sandal... itu cukup menyeronokkan aku. Dulu semasa aku bekerja, membeli sandal adalah satu kemestian bagiku. Aku amat sukakan sandal, kalau aku ke mana-mana Mall, butik sandallah yang aku tujui dahulu tapi aku susah hendak berkenan pada sandal. Aku tidak akan beli kalau aku tidak berkenan dan aku amat cerewet bab memilih sandal ini, kalau sandal itu tidak suit dengan kaki dan perjalananku, aku tidak akan beli walaupun aku berkenan sangat pada sandal itu, terkilan juga kalau sudah berkenan tapi tidak suit dengan kakiku tapi hendak buat macam mana so just accept ajelah.
Aku ada berkenan satu sandal ni, di butik Voir tapi tidak ada saiz, ishh, tension gila-gila. Aku ke vince, tiada satu pun yang aku berkenan, susah betullah. Ahkirnya aku tidak beli tunggulah next month. Harap-harap adalah sandal yang aku berkenan dan suit denganku.


Ni yang aku berkenan tapi tinggi pula, kalau dulu aku pakai aje tapi sekarang kena pilih untuk kesihatan.

No comments:

Post a Comment