Monday, February 1, 2010

Bulan February dah tiba


Bulan February sudah tiba! Tapi, hidupku masih sama, tiada yang berubah, tiada yang meningkatkan taraf hidupku... Argh, tak pelah, nnt ada lah rezekiku nanti. Aku akan selalu tabah dengan ujian yang ALLAH berikan padaku. Di karyakku pula, semoga aku boleh menyiapkan Novelku dengan cepat dan cukup bernilai.



Selamat hari jadi, Appy! Aku hanya mengirimkan massage saja padanya, Entahlah, tahun ini aku tak hubung dia pun, mungkin aaku tak sempat kut... Aku ni kan asyik dengan dunia khayalanku saja. Macam mana pun, aku tetap ingat hari jadi APPY yang ke 28 tahun. Semoga Appy di panjangkan umur, bahagia dengan Ijan dan Kamila Laila . Semoga kehidupan Apyy lebih sempurnadan Appy lebih bahagia di usia yang baru ini!


Velentime day! Tahun ini masuk tahun yang ke dua aku keseorangan di hari Valentine. Kalau dulu-dulu pasti hebat hari valentine ku bersama ex aku tapi kini tinggal kenangan. Argh, tak kisahlah... Nanti ada seorang temanku di hari valentime ni. Ops, tak baiklah, dalam agama islam tak ada istilah hari valentine dan hari itu pun tak wujudlah. Tapi, tak salahkan kalau aku mengucap happy valentine day bagi orang yang sedang di lamun cinta.

No comments:

Post a Comment