Monday, February 8, 2010

Nothing!

Tak apa apa yang terjadi, tak ada apa yang berlaku, tak ada apayang best, semuanya masih sama. Bosan jugak, hari-hari sama aje hidup ku... buka mata, makan, jemur kain, masak dan barulah buka pc, check email, online ym, online Facebook dan edit manuskrip. Huh, bila nak siap daaa, aku edit pastu aku tambah. Baca manuskrip, edit dan tambah. Aku baca tambah dan edit... tak siap-siap lg ni. Tapi, aku sudah bagitahu BUKU PRIMA yang aku masih mengedit manuskripku dan BUKU PRIMA memahaminya. Syukurlah!
Tadi, ym dgn my cousin yg sempoi, dia kata, minggu ni dia nak datang umah ma, melawat angah... Aku pun balik sana, bestnya dapat jumpa NADIA. Dia salah sorang insan yang penting dalam hidupku, dari kecil lagi kami rapat dan dah abis faham perangai sesama kami,kami sebaya, kami setahun, kami sebulan,kami sebintang dan yang pasti kami se'atuk' dan se'nenek'. Kalau kenal dia lawatlah; http://nuruldania.blogspot.com/

Oklah... ini saja untuk hari ni... aku nak sambung mengedit balik manuskrip ku...
Chai yok... chai yok...

bersemangatlah MEK ANNE

No comments:

Post a Comment