Sunday, February 21, 2010

5 pertanyaan yang amat menyusahkan hidupku.


Huh, mulut orang mana lah boleh aku tutup, sakit hati macam mana pun aku kena terima 5 soalan yang tak habis tanya padaku. Aku tahu, mungkin kawan-kawanku saja nak tahu kisah hidupku tapi kalau nak tanya tu, janganlah keterlaluan sangat, kalau just nak ambik tahu, is okay tapi kalau melampau sangat tu memang sangat-sangat sentitif padaku.


  • Anne, napa tak kawin-kawin lagi, awak tahu tak yang awak tu dah 29 tahun?

    Saya rasa tak de jodoh lagi lah, mungkin nanti-nantilah jodoh tu datang pada saya. Buat masa ni, saya nak tumpukan pada karya saya.

  • Napa awak nak menulis, itukan kerjaya yang amat sukar?

    Ini minat saya, walau sukar macam mana pun, saya akan atasi.



  • Kenapa putus dengan Farid Azmi, awak kan dah 14 tahun kawan dengan dia?

    May be tak de jodoh kut, saya pun dah tak larat dengan hubungan kitaorang, biarkanlah hubungan kami jadi sejarah dalam hidup saya. Memang tak sangka yang kami tak bersama lagi tapi ini kan kerja Allah. Allah yang tentukan segalanya.

  • Tak sunyi ke?

    Saya boleh teruskan hidup saya lagi. Saya riang dengan hidup saya. Family saya selalu ada dengan saya. Kawan baik saya pun ada di sisi saya setiap masa. Lagipun, saya cukup ramai kawan dan berkaryalah melarikan saya dari kesunyian.

  • Kenapa tak nak kerja?

    Huh, saya rasa, saya malas nak kerja.. malas nak jupe orang, selama saya kerja dan keluar dari rumah, ada saja yang berniat tak baik pada saya. Saya selesa dengan hidup saya, walaupun
    saya selalu duit tak de tapi saya senang dengan hidup saya.


Aku malas nak dengar lagi soalan2 ni. Tapi, apalah kekuatan ku untuk menghalang soalan-soalan ini datang diajukan padaku. Nak tak nak, aku akan terus menjawap bila ditanya.

No comments:

Post a Comment