Thursday, February 11, 2010

Masih banyak yang inginku tuliskan

Pelmacam cerita, pelmacam idea yang ada di kotak fikiranku untuk aku berkarya tapi masa yang tidak mengizinkan. Entahlah, sama ada masa ataupun aku yang tak pandai nak menyusun masaku. Mungkin aku tak ada lagi fokus untuk menulis. Memang aku marah sangat pada diriku ini. Mengeditkan manuskrip Cintaku hanyalah satu sudah memakan sebulan. Aku frust sangat dengan kegagalanku dalam mengatur masaku
Adakah aku masih belum sesuai lagi untuk menjadi penulis yang bagus, argh, mungkin belum ataupun memang tak layak. Tapi, aku mahu menulis dan berkarya. Yang pastinya, aku mahu menjadi penulis yang bagus, cukuplah bagus, hebat tu mungkin sukar untukku!
Aku cuba meningkat nilai penulisanku dan akan mengawal waktuku, aku mahukan masaku lebih banyak di novelku, bukan di facebook!

No comments:

Post a Comment