Thursday, June 3, 2010

Perlu ke....

Entahlah, aku tidak tahu adakah aku patut minta kebenaran ataupun tidak kalau aku mahu berkarya tentang seseorang itu. Mungkin perlu kut, yalah aku menulis tentangnya, kisahnya dan pasalnya tapi aku tulis kerana dia bersamaku. Entahlah!
Kalau cerita yang menarik dalam hidupku, akuu akan bercerita di sini. Aku juga mahu orang lain tahu yang aku juga ada kehidupan lain selain dunia karyaku. Jangan risau kalau aku menulis pun aku akan tulis benda yang patutku tulis.
Semalam Amir call, biasalah dia tidak berputus asa cuba menjudikan dirinya untukku. Tapi, untuk apalah dan perlukah aku berikan padanya peluang untuk menghidupkan bunga cinta yang layu itu di dalam hatiku. Aku rasa yang aku ini bukanlah untuknya dan cukup lah aku katakan yang dia bukan lelaki yang dipilih untukku. Sharizal, dia pun menghubungi dan masih meminta maaf. Aku sudah pun maafkannya. Dia tidak perlu risau, aku sudah ikhlas melepaskannya dari hidupku. Farid, lelaki yang begitu untuk pergi dari hidupku, sudah 3 malam dia tidak hubungiku dan aku malas memikirkan kenapa,mengapa dan sebab apa dia tidak hubungiku. Lantaklah.
Buat masa ini aku malas untuk fikirkan tentang cinta. Yang mahu aku fokuskan tentang diriku, kesihatanku, keluargaku dan karyaku.

No comments:

Post a Comment