Wednesday, June 2, 2010

Cukup lama

Sudah lama aku tidak mengupdatekan blogku ini. Entahlah, tiba-tiba terasa tidak ada mood untuk berbicara di sini, bukan tidak sudi tapi mungkin masaku terhad. Terhad!? Entah apalah yang aku buat sampat terhad itu. Betulkan manuskrip, oh itu wajib bagiku. Berapalah agaknya aku harus memetulkan manuskripku itu. Biarlah, mungkin ia yang terbaik untuk karyaku. Sabar Anne dan teruslah berkarya.
Aku mengedit manuskripku sambil berym dengan Yatee dan Azie. Kami berym dengan cerita yang macam-macam. Walaupun hari-hari berym tapi ada sahaja yang hendak diceritakan.Kami pun tidak berjemu berym. Yalah, hanya berym, dulu semasadi kolej bertemu dari 9 pagi sampai pukul 5 petang tidak pun jemu-jemu, setakat berym ini apalah sangat.
Appy sudah kembali ke Kl. Aku hubunginya, tidaklah lama kami berbual, Kamilla anak kecil Apy menangis jadi kami berbual hanyalah sekejap sahaja. Appy masih lama di Malaysia, jadi masih ada masa yang panjang untuk kami berbual. Niat hati ingin juga bermalam di rumah maknya tapi tengoklah nanti macam mana. Yang pasti, kami akan bertemu nanti.

No comments:

Post a Comment