Saturday, July 24, 2010

lama tak update

Bukan malas tapi tak sempat. Masaku banyak microsoftword dan di FB. Klu aku buka Fb dan ramai kawan-kawanku online hemm jawapnya berkampunglah aku di fb tapi itu bukan bererti aku tidak menulis. Menulis dan berkarya keutamaan bagiku. Aku tidak mungkin lupakan karyaku.
Masaku bertambah terhad dengan tugasan baru. Kini, aku menjaga Muqri, masaku sepenuhnya untuk anak buahku itu, emm tidak lupa anak-anak buahku yang lain, Danish,Danial dan Dahlia. Sekarang ini Dahlia semakin aktif, fuh menjaganya perlu kesabaran. Walaupun hidupku sibuk tapi aku sukakan keadaan ini.
Karyaku? Entahlah, aku masih mengedit dengan lebih teliti. Kadang-kadang itu aku down juga tapi jadi penulis impianku yang perlu jadi kenyataan. Aku akan terus berkarya tanpa rasa muak ataupun putus asa.
Dengan kesibukan itulah yang membuat aku sudah lama tidak mengupdate blog ini. Huh... masa untuk berkarya, semua sudah tidur dan aku boleh menulis.

No comments:

Post a Comment