Thursday, July 8, 2010

Hari ini, terseksa sungguh

Tiada idea, huh itu pekara yang amat seksa untukku. Aku cuba berkhayal tetapi tidak berjaya dan aku sedikit terasa amat malas untuk berkarya. Tapi,kalau aku tidak berkarya aku terseksa, terasa ada pekara yang tidak lepas. Aku cuba layan lagu jiwang tapi tidak berjaya, cuba tengok gambar gadis-gadis jelita dan jejaka-jejaka yang kacak tapi masih tidak idea. Yang palingnya tiada mood.
Aku tidak tahu kenapa? Hendak mengupdatekan blog pun aku rasa berat sangat dan malas yang teramat. Mataku ini tidak habis-habis mengantuk, pahal aku memang cukup tidur. Kalau penulis lain tidak cukup tidu tapi aku penulis yang terlebih tidur, hahaha. Memang aku tidur awal pagi, pukul 3 am barulah aku lelapkan mataku tapi awal tengah hari aku bangun. Aku memang akan marah kalau aku bangun lewat tapi tidak menyesal. Hem, aku tidak tapi cukup sukar untuk aku bangun awal. Mami dan papa pun tidak pernah bising, mungkin mereka tahu aku tidur lewat dan mereka tahu yang aku menulis, menulis ke? bukan berFB, ergh, menulis okey.Walaupun 4,5 muka surat itu pun menulis jugak kan. Argh, tidak kisahlah apa yang aku menulis tapi aku wajib menulis.
Okey, aku mahu sambung berkhayal dan berkarya, chow!

No comments:

Post a Comment