Friday, September 11, 2009

memang sah dia bukan milikku lagi! aku tabah utk menerima segalanya.. anyway, thanks cinta kerana bahagiakan aku walaupun seketika! Aku masih kuat tuk menerimanya...
KALAU SI DIA BUKAN HAK KITA, KITA LEPASKAN JE.. BIAR DIA MENCARI KEBAHAGIAAN LAIN MUNGKIN KITA TAK MAMPU UNTUK MEMBAHAGIAKANNYA.. KELUKAAN ITU AKAN LEBIH MENDEKATKN KITA DGN ALLAH!
Insya ALLAH, insan yang kuat akan menerima segala yang diuji, biarlah mungkin ada hikmahnya. Hidup ini bukannya selalu indah. Tapi, tak sangka ia berubah dalam sekelip mata tanpa tak tahu apa silapnya. Malang sangatke diri ini di dunia ini? Berat sungguh keadaan ini untuk menerimanya tapi apakah daya untuk melawan keadaan ini. Redha sajalah. Mungkin dia bukan yang terbaik dan mungkin dia bukan insan yang dicipta untuk hidupku. Tak pelah, ALLAH selalu ada bersama orang yang terluka. Pasrah saja dengan apa yang terjadi. Percayalah ia akan diganti dengan suasana yang lebih bermakna. Jangan putus asa untuk mengharap. Setidak-tidaknya kehadirannya bertambahkan pengalaman di muka bumi ALLAH ini.

No comments:

Post a Comment