Tuesday, September 15, 2009

Dikatakan penipu tp ditipu!


Huhuhu... tak tahu kenapa lelaki tu kata aku ni penipu. Apalah yang aku tipu dia sampaikan dia kata aku ni penipu, aku rasa dia yang tipu aku, terlalu banyak dia tipu aku tapi aku sabar.. Sebab web cam ke? untuk apa aku nak web cam dengan dia, siapa dia dalam hidupku kalau dulu memang dia bererti untukku tapi kini dia tak termasuk pun manusia yang terpenting dalam hidup ini.

Cukuplah, jangan nak tambahkan lagi kelukaan di hati ini. Hatiku terlalu sakit dengan kepergian lelaki yang aku sygi tanpa sebab, tanpa salahku. Tiba-tiba saja dia nak pergi  setelah  dia temui insan lain. Uhh, kuat hati ini ya ALLAH. Aku tak mahu dengan dituduh penipu itu menambahkan lagi luka yang sudah ada di dalam hatiku.

Biarlah, aku redha dan aku pasrah dengan apa yang ALLAH berikan padaku. Aku selalu mendoakan yang terbaik untuk setiap orang yang melukakan hatiku ini. Aku tak mungkin menyimpan dendam pada 2 lelaki itu. Aku mahukan yang lelaki2 itu pernah membahagiakanku itu hidup bahagia. Walaupunkehadiran mereka berdua itu hanya bersifat sementara tapi aku amat bahagia dengan mereka, lagi2 dengan lelaki tinggalkan aku tanpa sebab itu.

Ahh, hidup ini cukup mudah untuk berubah! Aku tak pun terkejut dengan perubahan hidup ini. Aku akan terima segalanya. Aku yakin yang ALLAH hanya mahu mengujiku sebelum aku temui kebahagiaan yang abadi!

No comments:

Post a Comment