Sunday, August 2, 2009

Matlamat Cinta...

Sedang bercinta matlamatnya semestinya untuk berkahwin, untuk membahagiakan pasangan masing2, untuk mencari keserasian dan untuk teman menemani. Tapi, adakah matlamat itu akan kekal. Matlamat itu mungkin untuk sementara waktu, bila kita dah dapat matlamat itu akan kita tak kan jaga lagi matlamat itu.
Kalaulah setiap insan menjaga matlamat itu mungkin dia tak akan sia-siakan matlamat itu. Orang yang cuba memikat... matlatmatnya untuk mendapat cinta tu tapi klu dah dapat adakah ia menjaga cinta itu.
Cinta itu susah dan sukar diramal mungkin sebab itulah matmalat dalam cinta tak kan kekal.. Matlamat cinta memasti kedua-dua matlamat yang sama kalau matlamat pasangan bercinta itu berlainan untuk ia tidak akan membawa erti apa-apa...
Matlamat cinta itu penting tak kiralah sama ada kita dalam percintaan, pertunangan dan perkahwinan. Kekalkanlah matlamat cinta itu sekira sudah memilki cinta yang abadi. Janganlah sesekali kita mematikan matlamat cinta. Kerana dengan matlamat cinta itu kita akan terasa lebih yang yakin untuk menuju matlamat cinta yang lebih bahagia!

No comments:

Post a Comment