Tuesday, May 12, 2009

sinar matamu.

sinaran matamu itu membuat akutertanya? 
adakah cinta yang dulu masih ada dihati kita, 
Aku akui yang aku masih cinta padamu,  
Sampai bila-bila sayangku,
kasihku hanyalah untukmu,
Percayalah..
Pernahkah dikau merasai getaran cintaku ini,
Wahai cinta hatiku,
usahlah dikau sembunyikan perasaan mu itu,
Marilah kita sambung kembali cinta yang terputus itu.
Ku tak kan sangsi pada cintamu,
Aku merayu kembalilahpada cinta kita,
Kita akan bahagia untuk selamanya.
Tapi, itu cuma harapanku,
Dan aku tak pasti tentang harap terhadap kasih kita,
Sinar matamu selalu membuat hatiku bahagia,
Tiada apa yang aku dampakan selain bahagia,
Percayalah yang hatiku ini hanyalah untukmu.
Kau cinta abadiku,
Dengan sinaran cintamu sudah cukup membuatku bahagia,
bahagia selamanya...

No comments:

Post a Comment