Monday, May 11, 2009

Hati ini untuk siapa...


Aku inginkan bahagia. Seperti lain yang menikmat keindahan dunia,kebahagiaan dalam cinta dan keamanan di dalam hidupku sendiri. Kata orang, cinta itu untuk kita miliki. Kata orang lagi, cinta cukup mudak untuk di milik tapi sukar untuk mempertahankan cinta itu. Aku telah jatuh cinta buat kali ke dua. Entahlah.. dulu aku cukup sukar untuk untuk jatuh cinta, mungkin dulu aku sudah ada kekasih menyebabkan aku susah jatuh cinta. Dan, mungkin  kali ini hatiku kosong dan dia cukup pandai membuat aku jatuh cinta. 

Tapi, aku masih tidak tahu untuk siapa hatiku ini. Memanglah aku sudah berikan hatiku ini padanya tapi adakah dia menyambut cintaku dan bolehkah dia membelai cintaku ini. Aku inginkan hatiku ini selalu bersamanya, aku mahukan cintaku ini membahagiakannya untuk selamanya. Niatku, aku ingin mengrealitikan impiannya tapi mampukah aku.

Bukan aku tak yakin pada cinta yangku berikan padanya tapi aku tak yakin yang aku boleh membahagiakannya dengan kelemahan yangku ada ini. Aku sedar yang aku ini bukanlah insan yang sempurna dan mungkin aku ini bukan gadis impian yang lelaki cari. Tapi, walaupun aku ini bukan impian lelaki,aku tetap mahukan kebahagiaan hidup. Aku juga ada impian. 

No comments:

Post a Comment