Monday, May 11, 2009

Impianku... My dream

Impian, dream, biarlah ia berbeza sebutan dan ejaan tapi maksudnya sama. Impianku? Aku mahu jadi penulis. Penulis novel. Penulis skrip? Huh, itu masih jauh untuk itu tapi aku mahu juga. Kan best kalau aku boleh menulis skrip. Lagi best kalau skripku itu menjadi dan didramakan. Dengan rasa bersyukurnya aku menonton hasil karyaku. Keluargaku dan kawan-kawanku tengok drsms yangku skripkan itu. Huh, impian! Seronok mereka impian. Aku akan pastikan segala impianku akan dinyatakan. Untuk menyatakan segala impianku, aku haruskan meningkatkan lagi usahaku.

Hidup seharianku dengan laptop dan berkarya. Aku akan menulis apa saja yang terlintas di dalam fikiranku. Aku suka berkhayal, segala khayalanku aku tulis di dalam novelku. Hidupku amat indah dengan karya2ku. Aku bebas menulis apa saja di dalam novelku. Itu novelku dan itu karyaku, aku boleh lakukan apa saja, yang penting jalan cerita mesti menarik.

Aku akan terus menulis dan berkarya. Aku tidak akan muak dengan karyaku ini. Malah,aku lebih senang untuk berkarya. Bebas untuk lakukan apa saja tapi aku harus buat dateline pada kerjaku kerana aku mahukan komitmen.

No comments:

Post a Comment