Thursday, December 30, 2010

Selamat tinggal 2010 :(

Aku tak tahu nak mentafsirkan aku di tahun 2010, di umurku 29tahun. Aku rasa, tahun 2010 adalah tahun yang paling pantas, sepantas kuda berlari dan selaju LRT. Tak terkejar rasakan. Dalam kesihatanku, ia berkurang sesikit tapi tidak lagi sihat sepenuhnya. Dalam karyaku, entahlah... mungkin ada peningkatan yang awal dan peningkatan itu akan ditingkatkan lagi. Pasti aku akan jadi penulis seperti yang aku mahukan. Cinta masih dicari, untuk cinta bukan tangkap muat saja, aku mahukan cinta sejati.
Tahun 2010, tahun yang amat sedih bagiku, mungkin bagi keluargaku juga. Angah ku semakin kuat sakit, tidak bermaya untuk berjalan dan tidak secergas dulu. Hatiku terseksa dgn melihat keadaan angah dan tidak sangka ia akan berlaku. Tidak sangka dan benar-benar tidak percaya yang angah sakit. Lebih perit, angah sudah tiada, sudah tinggalkan kami sekeluarga. Itu yang membuat tahun 2010 afdalah yang paling terseksa untuk ku.
Aku harap tahun 2011, adalah tahun yang baik dan terbaik. Walaupun angah tiada bersamaku, tapi kasih sayang angah selalu bersama.
Pertengahan tahun 2010, mami sakit, sakit yang membuat mami susah hati dan kami sekeluarga turut susah hati. Aku tak sihat lagi, mami pula yang sakit dan aku doa sangat agar di tahun 2011 kami (aku dan mami) akan kembali sihat. May 2010 juga aku dapat anak saudara yang amat comel, Muqri Razin...
Tahun 2011 moga ada rezeki untukku amin.

No comments:

Post a Comment