Sunday, December 26, 2010

Cepat sungguh

Masa kini terasa tak terkejar aku, cepatnya hanya Allah saja yang tahu. Cepatnya masa sehinggakan aku tak dapat curi masa untuk update blog ni. Sibuk berkarya, sibuk berFB dan sibuk BerYM. Masa yang laju ataupun aku yang pandai mencuri masa. Entahlah.

Well, aku banyak betul masa yang aku lalui untuk dikongsi bersama kalian. Cerita sedih mahupun cerita bahagia. Sebulan bulan November, ma aku ada datang rumahku dan tinggal du rumahku selama sebulan. Tenang sungguh ma di sini, tapi ma bukan boleh tinggal lama-lama di rumahku. Ma balik ke kelantan.

Bulan November yang lepas, kawan baikku di zaman kanak-kanak sudah pun kahwin. Selamat sudah. Aku happy untuk Sally dan suaminya, semoga bahagia hingga ke ahkir hayat. 28 November juga, alu ada buat surprise party untuk Yatee, kawan baikku. Best. Biasalah kami, karaokelah kerja kami. Dia betul-betul tidak sangka yang aku nak surprise party untuknya, kata pun nak surprise. Seronok dan best!

Akan aku lakukan lagi surprise party untuk orang yang aku sayang ;) Pasti!

No comments:

Post a Comment