Wednesday, August 11, 2010

Kerianganku bersama mereka!

Banyak pekara yang indah berlaku tap aku seakan tidak ada masa untuk berkngsi di sini. Masaku kina terlalu terhad. Aku banyak menghabiskan masa di Microsoft Word dan melayan fantasiku. Yalah, aku kan mahu menjadi penulis jadi aku cukup 8jam ku di medan penulisanku. Aku cukup seperti itu, jiwaku tenang dan aku akan tulis apa sahaj yang terlintas di kotak fikiranku.
Mahu cerita tentang hujung minggu lepas. Happening giler!Aku keluar bersama adik-adikku, Yatee dan Sara( Puteri kesayangan kawan baikku)
Kami pergi kareoke. Hem, macam-macam lagu yang kami nyanyi. Best sangat. Hilang kesepian di hatiku ini. Yatee pun nyanyi, hebat! Ira dan Eijan memang pantang pengang microphone, diaorang berdua itu bersuara penyanyi so tak hairanlah aku. Yang aku hairan dengan adik bongsuku, fuh dia bernyanyi siap dengan gaya sekali. Pergh, adik bongsuku itu kalau dah nyanyi penuh syahdu dengan pejam-pejam mata. Seronok betul, aku harap hari itu berulang lagi. Aku suka melepakan diriku bersama adikberadikku dan kawan baikku. Bagiku hanya mereka yang faham dan mengertiku.
Pada malamnya pula, aku pernah berniat untuk ke Icity bersama mereka dan malam itu jadi kenyataan. Kami ke Icity, seronok sangat dan sungguh cantik Icity itu. TApi, masa hendak pulang itu aku sudah tidak berdaya untuk berjalan balik ke parking jadi mereka tinggalkanku di banggunan yang pertama di Iciity itu. Aku menunggu mereka dalam 1 jam lebih. Walaupun lama tapi senorok, boleh lampu lama sikit ;)

No comments:

Post a Comment