Thursday, October 22, 2009

Cuba siapkan cerpen

Hari ini try nak siapkan 3cerpen. Aku akan cuba siapkan dan aku akan emailkan terus cerpen aku itu ke AVA. Dalam fikiranku ini terlalu banyak idea untukku berkarya. Cerpen yang mahu aku siapkan bertajuk Siapalah Aku Di Matamu, Masihkah Cintanya Untukku dan Semewah cinta. Yakin yang aku akan siapkan cerpen ini. Dalam masa yang sama aku akan edit manuskrip, 2 manuskrip yang hendak aku editkan. Walaupun edit mengedit ini benda yang amat memeningkan kepalaku tapi aku kena buat juga. Ini kerjaya aku... ini yang aku mahukan... ini impianku... aku mahu teruskan karya-karyaku. Aku tenang begini, hidup dalam alan fantasi, menahan lapar takut idea tu hilang. Aku amat leka berkarya. Lagi-lagi kalau karyaku itu berkisahkan cinta, uhh, lagilah buatku  asyik.

Salam...

No comments:

Post a Comment