Wednesday, July 8, 2009

pink... MERAH JAMBU




WARNA YANG AKU SUKA SANGAT....
kalau boleh aku nak kamarku di cat dgn warna pink tp syg mami dah pun suruh tukang cat tu warna peach... emm.. biarlah nnt klu ada rezeki aku tukarlah warna peach tu ke warna pink.. bajuku boleh dikatakan semuanya warna pink sampai aku sendiri pun letih dlm memilih baju. Klu nk blk kelantan ataupun nk ke perak,aku xreti nk bawak baju apa? yalah semuanya pink.. mami,kak Nur,Ira dn Ili pun dah bising. Klu nak beli baju dia org dah warning siap2 jgn nk beli baju warna pink tp aku peduli apa.... aku suka pink...
Bagi aku pink:- ~CaHayA KeBaHaGiAaN~
- kelembutan
- kecantikan
- suci
- wah cantiknya
- nak beli!
- pinky
- kak T, Izati, Ain....
- cantik
- sukanya aku
- romantik huhuhu
- kebahagiaanku
- kak anne la tu

klu ALLAH izinkan aku berkahwin suatu hari nanti, aku nak perkahwinanku nanti bertemakan pink lembut... huh berangan tu..
pada lelaki yg sedang memikatku.. puteri nak semua pinky ok, putera...

No comments:

Post a Comment