Sunday, January 23, 2011

Belum sempat dan tiada masa untuk bersama blog

Cousinku suruh aku update blog, jadi aku updatelah sikit. Lately sibuk sangat, tak mahu sibuk untuk apa tapi yang pasti aku amat sibuk. Aku menyiap manuskrip aku yang kedua, mungkin itu yang buat aku sibuk.
Berfb? Aku online je, tp tak seriang dulu di Fb mungkin sudah bosan berFB dan mungkin jiwa tengah kacau. Yaler kacau dah nak masuk 3+0=30 thn. OMG 30thn? Tidak! itu hanya diangka saja, klu org tengok wajah aku jangan harap org nak percaya aku 30 thn, 13 thn adalah kahkahkahkah.. 13 thn? melebih perasan tu, 23 thn sudahhh.
Aku takde mood sebenarnya nak update blog, sungguh takde mood. Untuk lari dr moody itu, aku bangun pukul 11.30 pg. Aku jemur kain, lipat kain, masak, basuh pinggan dan main dgn Muqri... pukul 2.30 ptg baru aku menulis.
Dah lewat menulis, so aku kejar masa untuk siapkan 5page sebelum malam. Malam pulak tgk TV. 11.00 mlm baru aku memula menulis lagi, kejar masa lagi untuk siap 5page. Dgn itu, aku tiada masa untuk menulis diruang miakasih ini.
Aku choww dulu. Nnt ada luangan masa, aku cuba update lagi!

No comments:

Post a Comment