Saturday, January 29, 2011

Anne kasih di usia 30 tahun


Hehehe sudah 30 tahun. 30 Tahun okey, sudah tua, sudah dewasa dan sudah matang, tapi apa yang sudah, rasanya tak sudah pun. Tak tua pun, kalau org tengok Anne kasih, jangan harap org akan kata Anne Kasih ni 30 tahun, kalau Anne Kasih cakap pun org akan terkejut dan orang tu akan kata, ya ke? Memang ya pun, Anne Kasih dah tua lah.. hehehehe... Tua ke???
Tua pun tak kahwin lagi, anak dara tua! Kahkahkahkah... tak sangkakan Anne kasih lewat bertemu jodoh. Tulah, bercinta bagai nak rak, tapi hampeh the mampas, itu perkataan yang anne kasih reka sendiri dan suka cakap ayat tu. Alah, jodoh ni kerja Allah, doa banyak-banyak moga-moga dapat bertemu jodoh dengan lelaki yang baik, cukup solat, romantik, faham jiwa, kelakar macam JOZAN dan manis hehehehe gatai!
Jodoh pasti ada, jangan risau! Pasti ada yang terbaik untuk anne kasih. Jangan bimbang.
Yang harus di difikirkan tentang kerjaya dan tentang yang boleh anne kasih usaha dengan tekun dan terus berusaha. Ya, kerjaya.. Kerjaya amat penting di dalam usia 30 tahun. Orang lain, 30 tahun dah berjaya dengan cemerlang dan gemilang, tapi anne kasih? Tak apalah tuah dan rezeki orang lain, yang penting jangan berputus asa dan tingkatkan usaha, ya anbe kasih! Teruskan usaha dan terus berkarya!

No comments:

Post a Comment